سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا عشق ادرکنی


 

یا لطیف

گرتو را سودای معراج است بر چرخ حیات * دانکه اسب تازی تو هست در میدان صیام

سلام ماه خداوند..سلام . 

در انتظارت سالی را سپری کردم و به جان خریدم فراق جانسوزت را . روزهای زیادی را به یادت روزه دار بودم اما هرگز طعم و حلاوت تو را نداشتند. اینک با خرسندی چندین روز است به استقبالت آمده ام و روحم به رقص درآمده از شوق وصالت . بویت را استشمام میکنم .وه که چه بویی....بوی بهشت را از تو نفس میکشم . قرآنم نیز شادمان روی رحل نشسته و برای ورودت روز شماری میکند .هر دو شور و حال دیگری داریم .هر دو آماده ایم. آماده ایم تا دوباره با تو عشقبازی کنیم. با تو روی زمین نیستم. تو بال پرواز منی. من با تو و در تو متولد شدم.

حضورت مبارک .

 

 الهی...تا با تو آشنا شدم ،از خلایق جدا شدم. 

او اینجاست.

 



::: پنج شنبه 90/4/30::: ساعت 12:24 صبح


 یا لطیف

یک مفتی وهابی سعودی در پاسخ سوالی درباره افراد تارک‌الصلاة و وظیفه افراد در مقابل آنان مدعی شد که این افراد را باید دور کرد و اگر توبه نکردند کشتن آنان نیز واجب است.در جدیدترین فتواهای منتشر شده از مفتی‌های وهابی عربستان سعودی، قتل فردی که نماز نخواند و از این کار خود توبه نکند، واجب اعلام شد.این مفتی که عضو هیئت عالی علمای عربستان سعودی است، در پاسخ به این فتوا گفت: کسی که نماز نمی‌خواند طبق این حدیث که میان بندگی و کفر، ترک نماز است، مسلمان نیست. ادله از کتاب و سنت بر کافر بودن تارک الصلاة بسیار است. این مفتی در پاسخ به این استفتاء که «رفتار ما باید با فرد تارک الصلاة چگونه باشد؟»، گفت: باید او را دور کرد بلکه اگر توبه نکرد و بر نماز مراقبت نکرد، کشتن وی واجب است... او توبه می‌کند و اگر توبه نکرد و نماز را ترک کرد، کشته می‌شود... استخدام کردن این فرد از اساس غلط است زیرا کفار بر امور مسلمانان ولایت ندارند و الگویی می‌شوند برای دیگران.چندی پیش هم شیخ عبدالرحمن البراک از مفتی‌های اعظم عربستان، با حرام اعلام کردن رانندگی برای زنان سعودی، برای زنانی که اقدام به رانندگی کنند، آرزوی مرگ کرده بود.

این مفتی های در باریِ آل سعود ملعون نمی دانم که چرا دقت کافی در فتوی دادن نمی کنند ؟ اگر کسی نماز نخوند مسلم است که مرتکب گناه و معصیت شده است اما وظیفه حاکم شرع این است که او را مجازات کند نه اینکه اورا به قتل برساند کما اینکه فقها در مورد زن مرتد می گویند زندانی می شود و در اوقات نماز شلاق می خورد نه آنکه کشته شود از طرف دیگر اگر شما از استخدام کردن بی نماز ناراحتید چون کفار بر امور مسلمین ولایت ندارند اولا کسی که نماز نخواند کافر نیست از طرف دیگر شما اگر از این الگوها می ترسید چرا فتوی به حرمت قرار دادن پایگاهای امریکا در عربستان نمی دهید ؟ اینکه امریکا در عربستان پایگاه دارد باعث تسلط کفار بر مردم عربستان نمی شود ؟ از طرف دیگر اگر زنی با حفظ حجاب رانندگی کند چه اشکالی دارد ؟ که برای او آروزی مرگ برای او کنید ؟ چه دلیلی بر حرمت رانندگی است که  زنان را حقوقشان منع می کنید ؟ امروزه زنان در تمام کشورهای دنیا حتی در کشورهای اسلامی رانندگی می کنند چطور شد که به ذهن کسی نرسید که این کار حرام است ؟ انسان تا دلیل قطعی بر حرمت چیزی نداشته باشد نباید فتوی به حرمت دهد و کسی را از کارش منع کند به عبارت دیگر هر کاری حلال است مگر آنکه دلیل قطعی بر حرمت داشته باشیم. براستی اگر یکی از مفتی ها را ما داشتیم ,آنوقت چه اتفاقی میافتاد ؟! خدا را شکر که نداررررررررررررررریم .

 

 الهی! بیاموز تا سرِّ دین بدانیم،بفروز تا در تاریکی نمانیم.تلقین کن تا آداب شرع بدانیم.تو نواز که دیگران ندانند.تو بساز که دیگران نتوانند.همه را از خودپرستی رهایی ده،همه را بخود آشنایی ده،همه را ازمکر شیطان نگاهدار،همه را از آفت نفس اگاه دار...به حقک و حرمتک یا عزیز و یا غفار.
 

او اینجاست. 

 



::: جمعه 90/4/24::: ساعت 6:23 عصر


یا لطیف

کالبد ما ز خواب کاهل و مشغول خاست*آنکه به رقص آورد کاهلِ ما را کجاست؟ 

از بهشتیان درخواست اندکی آب و خوراک میکنند و پاسخ می شنوند که خدای متعال نعمت های بهشتی را بر شما حرام کرده است .اعراف 50-و بهشتیان ار آنان می پرسند:چه چیز موجب بدبختی شما شد و به دوزخ کشاند؟میگویند: ما اهل نماز و عبادت خدا نبودیم و به مستمندان کمک نمیکردیم و با تبهکاران هم سو میشدیم و روز قیامت را تکذیب می کردیم.مدثر39-47 آنگاه به ستیز با یکدیگر میپردازند. ص 59-64 گمراه شدگان به گمراه کنندگان میگویند:این شما بودید که مار ا گمراه کردید,آنان پاسخ میدهند:شما به دلخواه از ما پیروی کردید.اعراف38-39و صافات27تا 33. ق 27 زیر دستان به زبر دستان میگویند:این شما بودید که ما را به این بدبختی کشاندید.آنان پاسخ میدهند:مگر ما به زور شما را از راه راست باز داشتیم؟ ابراهیم21و سبأ31تا 33 سرانجام به شیطان میگویند: این تو بوید که موجب گمراهی ما شدید,و او پاسخ میدهد: خدا به شما وعده ی راستین داد نپذیرفتید,من وعده ی دروغ دادم پذیرفتید,پس به جای سرزنش من,خویشتن را سرزنش کنید,و امروز هیچکدام نمیتوانیم به فریاد دیگری برسیم.ابراهیم 22 و بدین سان چاره ای جز تن دادن به کیفر کفر و نافرمانی خودشان نمی بینند و جاودانه در عذاب می مانند.آل عمران88-166و نسأ169 

 

و: در آیه ی 71 از سوره ی مرم آمده, و همه ی شما بدون استثنا وارد جهنم میشوید,این امری است حتمی و فرمانی است قطعی از پروردگارتان! سپس آنها را که تقوا پیشه کردند را رهایی میبخشیم و ظالمان را در حالی که از ضعف و ذلت به زانو درآمده اند در آن رها میکنبم. 

و: از پیغیمر اکرم ص پرسیدند,خداوند جهنم را از چه آفریده و چگونه و چند است؟فرمود: خداوند جهنم را از خشم خود خلق کرد و اندر زمین هفتم است و هر یک از دیگری هفتاد بار سوزانتر است و آخرین آنها درکه ی اسفل است که محل منافقین است . ان المنافقین فی الدرک الاسفل من النار. 

و: در سوره ی نازعات آیه 36 آمده, در آن روز جهنم برای هر بیننده آشکار میگردد. 

الهى عاقبت چه خواهد شد و با ابد چه باید کرد. 

 

او اینجاست. 



::: دوشنبه 90/4/20::: ساعت 12:13 صبح


یا لطیف

جمع تو دیدم,پس ازین هیچ پریشان نشوم*راه تو دیدم,پس ازین همراه ایشان نشوم 

دوزخ جایگاه کافران و منافقانی است که هیچ نور ایمانی در دلهایشان ندارند,نساء 140و 168وانفال 36و گنجایش آن چنان است که پس از در بر گرفتنِهمه ی تبهکاران باز هم هل من مزید میگوید.ق 30 شعله های آتش از هر سو زبانه میکشد و صدای گوش خراش و خشم آلود آنها بر وحشت و اضطراب می افزاید.هود 106وانبیاء100و فرقان 12و ملک  7-8  قیافه ها عبوسُ درهم کشیده و سیاه و زشتُ چروکیده است,آل عمران 106 ملک 27 مومنون 104 زمر 60 و حتی در چهره فرشتگان دوزخیان هم اثری از مهر و عطوفت و نرمی دیده نمیشود,تحریم 6و 91 دوزخیان با غل و زنجیر و بندهای آهنین بسته شده اند,رعد5وابراهیم 49و سبأ33و غافر71والحاقه32و دهر 4 و آتش سراپای آنان را فرا گرفته,ابراهیم 50وفرقان 13وانبیا98وجن15وتحریم6 و خودشان آتش گیره و هیزم آنند,بقره24وآل عمران 10وانبای98وجن15 در فضای دوزخ جز آه و ناله و ضجه و فریاد دوزخیان و نهیب دوزخبانان صدایی به گوش نمیرسد,فرقان13-14وانشقاق11 بر سر و زوی تبهکاران آب جوشان میریزند که اندرون آنان را نیز ذوب میکند,حج19و20ودخان48 و هر گاه از فرط عطش والتهاب درخواست آب کنند,آب داغ و آلوده و گندیده ای به آنان داده میشود که آن را با حرص و ولع مینوشند,انعام70ویونس4وکهف29وواقعه42و44ومحمد15 و غذایشان از درخت زقوم است که از آتش میروید و خوردن آن بر سوزش درونشان می افزاید,صافات62تا66ودخان45وواقعه52و53ونبأ25 و لباسشان از ماده ی سیاه و چسبنده ای است که خود موجب عذابشان میگردد,ابراهیم17وطه74وفاطر36 وهمنشینان شیاطین و جنیان گنهکارند که آرزوی دوری از آنان را میکنند,زخرف38و39وشعرا94و95وص85 و نسبت به یکدیگر نیز لعن و نفرین میفرستند,اعراف38و39وعنکبوت25ومرسلات35و 36 همین که بخواهند زبان عذر خواهی به درگاه الهی گشایند فرمان دورباش و ساکت باش خاموششان میکند,مومنون108و روم57وغافر52ومرسلات35و36 پس به دوزخبانان پناه میبرند که شما از خدا بخواهید که اندکی از عذاب ما بکاهد, پاسخ میشنوند:مگر خدای متعال پیامبرانش را مبعوث نفرمود و حجت را بر شما تمام نکرد؟.غافر49و50 بار دیگر درخواست مرگ میکنندو جواب میشنوند که شما برای همیشه در دوزخ خواهید ماند, زخرف77 و با اینکه مرگ از هر سوی بر ایشان می بارد,نمی میرند,ابراهیم17وطه74وفاطر36 و هر چه پوست بدنشان بسوزد بار دیگر پوست نوئی می روید و عذابشان ادامه می یابد,نساء56 


اینها اخباری از دوزخ و دوزخیان است از قول خداوند سبحان که در قرآن شریف آمده.سوره ها و آیه ها را نیز ذکر کردم تا دسترسی به آن راحتر باشد.قطعا آیاتِ دوزخ بیشتر از اینهاست که اگر عمری برای فردا و فرداها بود نوشتنش را ادامه خواهم داد. خواندن آیات دوزخ برای من همراه با ترس و اشک و بند آمدنِ نفس است. آنقدر که احساس میکنم در حال مرگم. اما با هر بار خواندن نیز هوشیار میشوم برای گریز از این جایگاه بد و خوفناک. زیرا به یقین این من هستم که دوزخ را به خودم نزدیک و بهشت را از خودم دور میسازم...یا انشاالله برعکس.

اگر خواندید و تأثیری بر حالتان داشت لطفا برای مغفرت قمرِ گنهکار دعا کنید.

الهى در راهم، اگر در باره ام گویى لم نجد له عزما چه کنم. 


ادامه دارد...

او اینجاست. 



::: چهارشنبه 90/4/15::: ساعت 8:23 عصر


 

یا لطیف

 

به امام زمان قسم این sms رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از معالجم ناامید شدن.شبی در خواب حضرت زینت س رو دیدم. در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردمازم خواست اینو به 20 نفر بگم.این sms بدست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد.بدست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد.اگه به بی بی زینب اعتقاد داری این smsواسه 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه باش اگه نرسید با این تماس بگیر. 09163800000 (یه شماره واقعی)

 

نوجوان که بودم بارها اتفاق افتاد که از لا به لای دفتر و کتاب,یا از جیب کاپشن و کیفم تکه کاغذ هایی پیدا میکردم که دقیقا مضمونی مانند نوشته ی بالا منتها مفصل تر داشت.هر بار که مواجه میشدم با چنین نامه ای آآآآآآآخم در میامد,زیرا شدیدا از عواقب رعایت نکردنش میترسیدم. با هر بارِ آن هم از درس و مشق میافتادم,چون باور داشتم اگر به مقدار گقته شده از رویش ننویسم و پخش نکنم اتفاق بدی برایم خواهد افتاد. البته نوشتن 30-40 بار از روی متن ساده ترین مرحله ی کار بود. کمرشکن ترین قسمت این خیمه شب بازی برای من پخش کردن دزدکی ی این کاغذ پاره ها بود. از آنجایی هم که بنده بسیار ترسو یا بهتر بگویم مقید به رعایت پاره ای اصول بودم قادر به پخش یواشکی ی اعلامیه ها نمیشدم و اگر خیلی جان ن ن میکندم وکلاس به کلاس یا میز به میز گانگستر بازی در میاوردم ,به لطف شلختگی ی برخی دوستان جهت باز گذاردن درِ کیف هایشان میتوانستم چند تایی از کاغذها را درون کیف ها تعبیه کنم. برای رهایی از شر باقی نامه ها هم موقع برگشت یکی یکی آنها را بدرون خانه های مردم می انداختم و بخودم تلقین میکردم که من وظیفه ام را که رساندن این تعداد نامه به دست مردم بود انجام داده ام. اما در مدرسه این قصه سر دراز داشت....زیرا ورود فقط یک نامه کافی بود که مثل ویروس رشد کند و تمام مدرسه را فرا بگیرد و روز از نو روزی از نو .  

باری...اینها که نوشتم متعلق بود به زمان های دوررررررر. زمان قلم کاغذ و چرتکه.حالا مدتی ست به مدد تکنولوژی همان نوشته با مضامین مختلف به وسیله ی اس ام اس بدستم میرسد, با این تفاوت که دیگر باورشان ندارم و تنم را نمیلرزاند. اما عصبانی ام میکنند. عصبانی از بازیچه قرار دادن دین . عصبانی از کوته بینی عده ای که به دین ضربه میزنند. عصبانی از حماقت افرادی که باعث بد نامی شیعه میشوند و عصبانی از خیلی چیزها............!

الهى ناتوانم و در راهم و گردنه هاى سخت در پیش است و رهزنهاى بسیار در کمین و بار گران بر دوش یا هادى اهدنا الصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین.

او اینجاست. 

 



::: یکشنبه 90/4/12::: ساعت 11:11 عصر


یا لطیف

قرآن
حدیث عشق و ایمان است قرآن صفا بخش دل و جان است قرآن 

گلی از گلشن فیض الهی نه تنها گل ، گلستان است قرآن


 گنج عرفان

نسیم کوی جـــانــــــــــان است قرآن شمیم عطر رحمان است قرآن

بود روشنـــــــگر راه ســـــــــــــــعادت چو خورشید فروزان است قرآن

به گلزارش ، خـــــزان راهــــی نـــدارد بهاران در بهاران است قرآن

صفای بوســـتـان آســــــــــمانـی است شکوه باغ رضوان است قرآن

رهـــــــــاند آدمــــــی را ،از جهـــــــــالت فروغ علم و ایمان است قرآن

طـــــــراوت بخــــش روح مؤمنیــن است به جسم عارفان ، جان است قرآن

به صدق و راستـــــی همتـــــــــــا ندارد رفیق نیک پیمان است قرآن

نهان در سیــــــنه او ، سٌر عشـق است کلید گنج عرفان است قرآن

بود معــــجز ، رســـول هاشــــــــــمی را که در شأنش ثناخوان است قرآن

طبـــــیب درد های بـــــــی دوا اوســـــت به جان خسته در مان است قرآن

تسطــلی بخش دلــــــهای غمین است چراغ شام حرمان است قرآن

لــــــــل کـــــــی ره برد بر ساحت او ؟ بنائی سخت بنیان است قرآن

در آن سامان که سامان نیست کس را پناه هر مسلمان است قرآن


مکتب قرآن  
بخوان آیات بس زیبای قرآن کلام نغز و روح افزای قرآن 

سحرگاهان تلاوت کن به اخلاص سپس اندیشه در معنای قرآن

بخوان این معجزه وآنگه بیندیش همین بس شاهد گویای قرآن

شفای آنچه درد است و مصائب بجوی از مکتب والای قرآن

هدایت آفرین است و سعادت اطاعت گر کنی فتوای قرآن

همی بر اهل عصیان و منافق زیان آرد شگفتی های قرآن

بلی ، آثارذات کبریائی نمودار است در هر جای قرآن

نگنجد فهم اسرارش به افکار که بی پایان بود دریای قرآن

بخوان تا می توانی علم تفسیر ولی کوشش نما اجرای قرآن

خدایا رحمتی فرما به "ذوقی " شود جوینده و دانای قرآن


قرآن بخوان 

با تو گر خواهی سخن گوید " خدا " قرآن بخوان 

تا شود روح تو با حق آشنا قرآن بخوان

ای بشر یاد "خدا" آرامش دل می دهد

دردمندان را بود قرآن دوا ، قرآن بخوان

دامها گسترده شیطان در مسیر عمر تو

تا که ایمن باشی از این دامها قرآن بخوان

" رتل القرآن ترتیلا " ندای رحمت است

می دهد قرآن به جان و دل صفا قرآن بخوان

عترت احمد زقرآن نمی گردد جدا

تا بیابی معنی این نکته را قرآن بخوان

گفت پیغمبر که بی دین است هر کسی بی حیاست

تا شود روح تو پابنده حیا قرآن بخوان

ای که روحت سخت پابنده غم دنیا شده

  می کند قرآن تو را از غم رها قرآن بخوان

 

ای شریف ترین و بحق ترین مصحف الهی,

براستی اگر تو برای ما نازل نشده بودی اینک ما کجای این ظلمتکده ی پلید ایستاده بودیم.!؟

انسان با وجود تو ارج و قرب میگیرد . با تو الهی میشود. با تو پرواز میکند . با تو انسان میشود.

تو همان نوری که از عرش بر ما میتابی , ای نور..... تو همان صراط مستقیمی .

عید مبارک 

 

 

او ایجاست. 



::: پنج شنبه 90/4/9::: ساعت 6:42 عصر


 

 یا لطیف

آل سعود آنقدر بخود غرّه گشته که با بروجش در برابر خانه ی خدا هم قد علم میکند. شاید بدین بلندی میخواهد بزرگی خویش را به رخ کعبه و البته عباد الله بکشد. آن هنگام که دیدگان میهمانان الهی باید به سادگی و شکوه کعبه باشد که عبادت نیز محسوب میشود, سر بلند میکند و محو تماشای بروج تو در تویی میشود که هوش از سر می رباید. آل سعود به هر نحو باید بدعت گزار باشند تا حکومت کنند. حکومتی جابرانه و البته صهیونیستی . اما آنگاه که احترام به بیت العتیق نباشد همان به که سایه ی این بروج پناهگاهی باشد برای نمازگزار.

 

بر اساس رسمی کهن به مردمی که در اطراف کعبه زندگی میکردند دستور داده شد بناهای خود را بلندتر از کعبه نسازند تا بنای کعبه و مسجدالحرام تحت الشعاع آنها قرار نگیرد .گفتنی ست, پیش از ظهور اسلام نیز ساکنان مکه به احترام کعبه خانه های خود را بصورت مربع نمی ساختند. اما اینک رفته رفته بروج سعودی مانند قارچ های سمی و غول پیکر دور کعبه را فرا میگیرند. آنهم با معماری های اروپایی.

 

الهی مسلمانان واقعی را در پناه خویش حفظ بفرما. 

او اینجاست. 

 



::: پنج شنبه 90/4/9::: ساعت 3:42 عصر


یا لطیف

گویا روز گذشته کلنگ اولین مسجد آبی در تبریز را بر زمین زده اند .! در عجبم کلنگ مسجدی که بناست روی آب بنا شود را چگونه بر زمین زده اند. ! این بهانه ای شد برای من که به دست اندرکاران ساخت مساجد بگویم : لطفا به بسیاری از مساجد محروم روی خشکی برسید.مسجد آبی پیش کشمان.

 

پ ن: جهت رفع سوء تفاهم, 90 درصد این مسجد آبی ست و کلنگ آن قطعا روی یک نقطه از ده درصد باقی مانده زده شده است.

او اینجاست. 

 



::: سه شنبه 90/4/7::: ساعت 9:40 عصر


یا لطیف

مردک هیچ بویی از اسلام نبرده . اصلا یک ضد اسلام 24 عیار است . یا صحیح تر بگویم یک کافر است . هر کاری هم از دستش بر بیاید برای اثبات عنادشبا اسلام میکند. به هیچ یک از دستورِ قرآن عمل نکرده و نمکید الا ... !!! 3- 4 تا زن عقدی دارد و چند متعه . به اینجای کار که میرسد میگوید: اسلام و قرآن این اجازه را به وی داده . خداااااایا .... آخر ما چه موجوداتی هستیم ؟!

او اینجاست. 

 



::: جمعه 90/4/3::: ساعت 11:21 عصر


یا لطیف

اعتراف میکنم همه ی عمرم در شعار مرگ بر آمریکا تردید داشتم. علت سیاسی هم نداشت , فقط بطور خاص واژه ی مرگ همیشه ناراحتم میکرد. شاید اگر واژه ی نابود باد بکار برده میشد که همان معنا راهم دارد ذهنم پذیراتر میبود .اما چقدر خجلم که در اشتباه بودم . آنهم اشتباهی بس بزرگ و البته سیاه . حالا , چند صباحیست ترجیح دادم سرم را از زیر برف جهالت بیرون بیاورم و مرگ بر آمریکا را تا آخر دنیا فریاد بزنم.
نظریه ی آرماگدون یکی از اعتقاداتی است که به فرجام جهان میپردازد و رویای بیمار قومی احمق و کوته فکر بنیادگرایان انجیلی صهیونیست شده ی آمریکایی و وفاداران به ایشان و تندروهای یهودی صهیونیست اسرائیلی ست. ما بنابر آنچه پیامبر اسلام (ص) به ما خبر داده به مهدی موعود(عج) ایمان داریم. همچنین به دومین بازگشت مسیح(ع) معتقدیم و نیز ایمان داریم که مسیح دروغین در آخرالزمان ظاهر خواهد شد و فتنه ها و بلواهای بسیاری برپا میشود. این عقیده ی بخشی از اعتقادات بنیادگرایان انجیلی ی آمریکاست که یک پنجم آمریکایی را تشکیل میدهد و مسیحیت را با صهیونیسم در آمیخته اند و اعتقاد دارند برای بازگشت دوباره ی مسیج(ع) به زمین باید جنگ هسته ای بزرگی در جایی به نام آرماگدون میان فلسطین و اردن به وقوع بپیوندد و به نابودی و تخریب اکثر شهرهای جهان انجامد.

این بنیادگرایان معتقدند نیروهای شر,بی ایمان(منظور اعراب و مسلمانان) علیه اسرائیل متحد خواهند شد و ارتش چهارصد میلیونی ی دشمن مسیح گرد خواهند آورد و با او خواهند جنگید. اما مسیح اولین ضربه ی کشنده ی خود را بر آنها وارد خواهد آورد و این ارتش را از بین خواهد برد. این جنگ فرجامی خوشآیند خواهد داشت و با ایمان آوردن یهود به مسیح به عنوان منجی ی ایشان به پایان خواهد رسید. پس از اینکه دو سوم آنها در این نبرد از بین میروند مسیح مومنان به خویش را به بالای ابرها میبرد , سپس با آنها فرود خواهد آمده و برای هزار سال زندگی سعادتمند خواهند داشت. این بنیاد گرایان اعتقاد دارند که شرط بازگشت مسیح برپایی مملکت بزرگ اسرائیل و ساخت مجدد هیکل سلیمان بر خرابه های مسجدالاقصی است.به همین دلیل مدعی یاری یهود هستند.چون معتقدند ملت برگزیده ی خداوند قوم یهودند و هر که آنها را یاری کند خداوند او را دوست دارد و هر که با آنها به جنگ برخیزد مقابل اراده ی خداوند مقاومت کرده است. و......!
دشمنی یهود با مسلمانان از زمان پیامبر اسلام(ص)بوده و تا آخر دنیا هم ادامه خواهد داشت. ولی حالا آنها با مسیحیت از یک آخور میخورند تا به جان اسلام و امت مسلمان بیافتند . بدبختانه قرن هاست سردمداران نادان سنی هم در راستای آنها حرکت میکنند.شاید از همان زمانِ رحلت پیامبر عزیز اسلام(ص) که بزرگان یهود شدند مشاوران ابوبکر و عمر,خلفای غاصب.و جهت حسن ختام این پست آیه ای از قرآن مینویسم در رابطه با دشمنی جاودانه ی یهود با اسلام .
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ ... بطور مسلم یهود و مشرکان را دشمنترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت. مائده 82.

او اینجاست.



::: پنج شنبه 90/4/2::: ساعت 12:57 صبح

   1   2      >

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 39
کل بازدید :62194
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<

در برهوت زندگی گم بودم و به دنبال مأمنی امن میگشتم. جایی که بتوان روح تشنه را سیراب و جسم عاصی را رام کرد. تن خاکی در غل و زنجیر اسارت زمین بود و روحِ بیتاب شوق آسمان داشت....اگر حالیُ مجالی بود باقی را در آرشیو بخوانید.
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<