سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا عشق ادرکنی


 

 یا لطیف

آل سعود آنقدر بخود غرّه گشته که با بروجش در برابر خانه ی خدا هم قد علم میکند. شاید بدین بلندی میخواهد بزرگی خویش را به رخ کعبه و البته عباد الله بکشد. آن هنگام که دیدگان میهمانان الهی باید به سادگی و شکوه کعبه باشد که عبادت نیز محسوب میشود, سر بلند میکند و محو تماشای بروج تو در تویی میشود که هوش از سر می رباید. آل سعود به هر نحو باید بدعت گزار باشند تا حکومت کنند. حکومتی جابرانه و البته صهیونیستی . اما آنگاه که احترام به بیت العتیق نباشد همان به که سایه ی این بروج پناهگاهی باشد برای نمازگزار.

 

بر اساس رسمی کهن به مردمی که در اطراف کعبه زندگی میکردند دستور داده شد بناهای خود را بلندتر از کعبه نسازند تا بنای کعبه و مسجدالحرام تحت الشعاع آنها قرار نگیرد .گفتنی ست, پیش از ظهور اسلام نیز ساکنان مکه به احترام کعبه خانه های خود را بصورت مربع نمی ساختند. اما اینک رفته رفته بروج سعودی مانند قارچ های سمی و غول پیکر دور کعبه را فرا میگیرند. آنهم با معماری های اروپایی.

 

الهی مسلمانان واقعی را در پناه خویش حفظ بفرما. 

او اینجاست. 

 



::: پنج شنبه 90/4/9::: ساعت 3:42 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 27
کل بازدید :62117
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<

در برهوت زندگی گم بودم و به دنبال مأمنی امن میگشتم. جایی که بتوان روح تشنه را سیراب و جسم عاصی را رام کرد. تن خاکی در غل و زنجیر اسارت زمین بود و روحِ بیتاب شوق آسمان داشت....اگر حالیُ مجالی بود باقی را در آرشیو بخوانید.
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<