• وبلاگ : يا عشق ادرکني
  • يادداشت : اسلام به نرخ روز
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + M.N 
    سلام از مطلب شما خوشم اومد و شما را به برترين وبلاگ پارسي بلاگ در سال 1389 دعوت ميکنم . نظرات خود را براي ما بگذاريد
    پاسخ

    سلام و ممنون از لطفتون.
    سلام
    گاهي بعضي افراد فقط و فقط باعث ابروريزي اسلام ميشوند.اين مطلبتون باعث شد تا مطلب اين هفتم و درباره اين موضوع بنويسم ان شاالله
    يا علي مددي
    مهندس طلبه
    پاسخ

    سلام.يکي از دغدغه ها و ناراحتي هاي منم همينه. اينکه به نام اسلام همه جور سوء اسفاده ميشه و آب از آبم تکون نميخوره . منتظر پستتون هستم انشالله.در پناه خدا.
    سلام و عرض ادب...ناراحت نشين ...عمل به يکي از سنتها مقدمه عمل به بقيه سنت ها هم مي شه....اينجوري به مردم نگين کافر ...بگين گمراه ، بگين کج فهم، کافر معني اش فرق داره، کافر منکر توحيد و نوبت هستش ..شما خيلي بزرگوارين ...بزرگوار بمونين ..يا علي ع
    پاسخ

    سلام آقاي صفي ياري.ممنون که وقت کذاشتين. اما من دقيقا در مورد شخصي نوشتم که رسما خداوند رو انکار ميکنه. موقع نوشتن واژه ي کافر حواسم بود که تهمت محسوب نشه ولي باور بفرماييد ايشون وجود منبعي به نام خالق جهان رو قبول نداره . شما هم بسيار بزرگواريد جناب صفي ياري. در پناه خداوند باشيد انشالله.
    + عباسي 


    سلام بر شما

    کليت مطلب همان است که گفتيد. اما يک مسأله: مواظب باشيم به اسم دلسوزي براي اسلام عزيز ، خودمان گرفتار همان چيزي نشويم که از ديگران انتظارش را نداريم.در واقع نباشيم آنچه که ميخواهيم ديگران نباشند.

    فرمود: بپسند آنچه را بر خود مي پسندي و مپسند آنچه را بر خود نمي پسندي.

    حالا يک سؤال: اگر آن مردک به بقيه دستورات اسلام عمل کند ، ميتواند در برهه کنوني چند زن بگيرد يا به برخي احکام بايد متناسب با شرايط زماني و مکاني نگريست؟

    ايام عزت مستدام.

    پاسخ

    سلام. ظاهرا مردان نامسلمان ايراني در اين مورد بهتر و بيشتر احکام قرآني رو رعايت ميکنن. من به شخصه بين اقايوني که به واقع مسلمان هستند و تمام احکام اسلامي رو رعايت ميکنند اين حالت رو نديدم. اگر هم باشه علت موجهي جتما داره . موضوع اينه که مرداني به اسم اسلام در سپاه شيطان هوسراني ميکنند و دنيا به کامشونه.کتابي هست به نام زنان پيامبر... توي اين کتاب خيلي خوب شرح داده که علت چند همسري در بين اعراب چيه (ربطي به اسلام نداشته) اين قانون بيشتر عربي ي تا اسلامي . و بدبختانه مردان ايراني از اين دستور به نفع خودشون دارن بخوبي ي ي ي ي ي استفاده ميکنن. بهر حال ممنون که وقت گذاشتيد و خونديد و نوشتيد. ظاهرا خواننده هاي پارسي بلاگ خيلي اهل کامنت دادن نيستند . خيلي مواحه شدم با پست هايي از وبلاگ هاي خوب که هيچ نظري براش ندارن. من معتقد بودم اگر نوشته اي رو خوندي ادب حکم ميکنه که براش نشونه بذاري حتي در حد يه شکل گل. اگرم خوشم اومد که واکنش نشون ميدم و نظرم رو در رابطه با اون پست مينويسم. اما از زماني که با اين سرور نقل مکان کردم اين حالت رو نديدم که هيج.... ديدم بسيار هم به نوشته هاي هم بي توجهن. اين حرفا معناش اين نيست که وابسته به نظراتم....چون از وبلاگي ميام که تعداد کامنتاش لااقل 70--80 تا بود . در واقع از نظر اخلاقي خودم رو با پاره اي از احترامات معاشرتهاي اجتماعي اذيت ميکردم و ميکنم .اينجا 50 تا وبلاگ خوب ميخوني ولي نميبيني خواننده يا وبلاگي براش نظر مربوط به پست بنويسه يا حتي اگه نظري نداره اعلام نميکنه که مثلا خوندم و ممنون که مثلا پستمو خوندي و از اين جور چيزها.....منم دارم قوانين بلاگر هاي پارسي بلاگ رو ياد ميگيرم و تبديل ميشم به يه خواننده خاموش و بي تفاوت.کامنت شما باعث شد حرفي که مدت هاست تو دلمه رو بيرون بريزم. عذر ميخوام که بي ربط بود و از کامنت شما سوء استفاده کردم. در پناه خدا .

    اره دوست من جهل علمي جهالت عملي مياورد و افسوس جايي است که نمدانيم گرفتار جهليم

    شديم مرکب شيطانو..

    خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بياريد دوباره بهتون سر ميزنم 

    پاسخ

    متاسفانه همينطوره که نوشتيد. دور و برمون پر شده از آدم هايي که اسلام رو ملعبه نيات پليدشون کردن. ممنون که خونديد و حتما ميام پيشتون.