سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا عشق ادرکنی


یا لطیف

اعتراف میکنم همه ی عمرم در شعار مرگ بر آمریکا تردید داشتم. علت سیاسی هم نداشت , فقط بطور خاص واژه ی مرگ همیشه ناراحتم میکرد. شاید اگر واژه ی نابود باد بکار برده میشد که همان معنا راهم دارد ذهنم پذیراتر میبود .اما چقدر خجلم که در اشتباه بودم . آنهم اشتباهی بس بزرگ و البته سیاه . حالا , چند صباحیست ترجیح دادم سرم را از زیر برف جهالت بیرون بیاورم و مرگ بر آمریکا را تا آخر دنیا فریاد بزنم.
نظریه ی آرماگدون یکی از اعتقاداتی است که به فرجام جهان میپردازد و رویای بیمار قومی احمق و کوته فکر بنیادگرایان انجیلی صهیونیست شده ی آمریکایی و وفاداران به ایشان و تندروهای یهودی صهیونیست اسرائیلی ست. ما بنابر آنچه پیامبر اسلام (ص) به ما خبر داده به مهدی موعود(عج) ایمان داریم. همچنین به دومین بازگشت مسیح(ع) معتقدیم و نیز ایمان داریم که مسیح دروغین در آخرالزمان ظاهر خواهد شد و فتنه ها و بلواهای بسیاری برپا میشود. این عقیده ی بخشی از اعتقادات بنیادگرایان انجیلی ی آمریکاست که یک پنجم آمریکایی را تشکیل میدهد و مسیحیت را با صهیونیسم در آمیخته اند و اعتقاد دارند برای بازگشت دوباره ی مسیج(ع) به زمین باید جنگ هسته ای بزرگی در جایی به نام آرماگدون میان فلسطین و اردن به وقوع بپیوندد و به نابودی و تخریب اکثر شهرهای جهان انجامد.

این بنیادگرایان معتقدند نیروهای شر,بی ایمان(منظور اعراب و مسلمانان) علیه اسرائیل متحد خواهند شد و ارتش چهارصد میلیونی ی دشمن مسیح گرد خواهند آورد و با او خواهند جنگید. اما مسیح اولین ضربه ی کشنده ی خود را بر آنها وارد خواهد آورد و این ارتش را از بین خواهد برد. این جنگ فرجامی خوشآیند خواهد داشت و با ایمان آوردن یهود به مسیح به عنوان منجی ی ایشان به پایان خواهد رسید. پس از اینکه دو سوم آنها در این نبرد از بین میروند مسیح مومنان به خویش را به بالای ابرها میبرد , سپس با آنها فرود خواهد آمده و برای هزار سال زندگی سعادتمند خواهند داشت. این بنیاد گرایان اعتقاد دارند که شرط بازگشت مسیح برپایی مملکت بزرگ اسرائیل و ساخت مجدد هیکل سلیمان بر خرابه های مسجدالاقصی است.به همین دلیل مدعی یاری یهود هستند.چون معتقدند ملت برگزیده ی خداوند قوم یهودند و هر که آنها را یاری کند خداوند او را دوست دارد و هر که با آنها به جنگ برخیزد مقابل اراده ی خداوند مقاومت کرده است. و......!
دشمنی یهود با مسلمانان از زمان پیامبر اسلام(ص)بوده و تا آخر دنیا هم ادامه خواهد داشت. ولی حالا آنها با مسیحیت از یک آخور میخورند تا به جان اسلام و امت مسلمان بیافتند . بدبختانه قرن هاست سردمداران نادان سنی هم در راستای آنها حرکت میکنند.شاید از همان زمانِ رحلت پیامبر عزیز اسلام(ص) که بزرگان یهود شدند مشاوران ابوبکر و عمر,خلفای غاصب.و جهت حسن ختام این پست آیه ای از قرآن مینویسم در رابطه با دشمنی جاودانه ی یهود با اسلام .
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ ... بطور مسلم یهود و مشرکان را دشمنترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت. مائده 82.

او اینجاست.



::: پنج شنبه 90/4/2::: ساعت 12:57 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 28
کل بازدید :61733
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<

در برهوت زندگی گم بودم و به دنبال مأمنی امن میگشتم. جایی که بتوان روح تشنه را سیراب و جسم عاصی را رام کرد. تن خاکی در غل و زنجیر اسارت زمین بود و روحِ بیتاب شوق آسمان داشت....اگر حالیُ مجالی بود باقی را در آرشیو بخوانید.
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<