سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا عشق ادرکنی


یا لطیف

 

حمد و سپاس ویژه ی خداوندیست که ما را به حمد و ستایش خود راهنمائی کرد.حمد و ستایش ویژه ی خداوندیست که دینش را به ما آموخت و ما را بر اجرای دینش برگزید.حمد و سپاس ویژه ی خداوندیست که یکی از راه های خشنودی خویش را ماه خودش,ماه رمضان قرار داد.

خداوندا...توفیق شناسیایی ارزش این ماه و بزرگداشت حرمت و قداستِ آن و خویشتن داری از آنچه را که در این ماه بر ما ممنوع کرده ای به ما الهام فرما, و ما را برای روزه داری در آن یاری کن.آنسان که اندام های خویش را از گناهت بازداریم و آنها را برای کسب خشنودی تو به کار اندازیم, آنگونه که گوش هایمان را شنوای سخنان باطل و بیهوده نسازیم و چشم هایمان را به تماشای سرگرمی های بی فایده ندوزیم و دست هایمان را به سوی امور ممنوع نگشائیم و دراز نکنیم و گام هایمان را به سمت کارهای حرام حرکت ندهیم,تا شکم های ما چیزی جز حلال در خود نپذیرد و زبان های ما جز به آنچه گفته ای گویا نگردد و خود را به زحمت نیندازیم جز در اموری که موجب نزدیک شدن به پاداش توست و به چیزی جز آنکه نگهبان ما از عقاب و کیفر توست نپردازیم. پس تمام این امور را از هر گونه ریاکاری و خود نمایی ی ریا کاران و شهرت جویان خالص گردان,آنسان که در راه تو کسی را همتای تو نسازیم و در کارها مرادی جز تو برنگزینیم.

خداوندا... این ماه را از عبادت و بندگی ما به درگاهت سرشار کن و ساعات این ماه را با اطاعت هایمان بیارای و ما را در روزه گرفتن روزهایش یاری فرما و در شب هایش ما را بر نماز و تضرع و زاری به درگاهت و خشوع و فروتنی و خواری در پیشگاهت کمک کن,آنگونه که روز این ماه بر غفلتِ ما و شبش بر کوتاهی و سهل انگاری ما گواهی ندهد.

خداوندا... با محو شدن ماه گناهان ما را نیز محو کن ,و با سپری شدن روزهایش آثار شوم گناهانمان را سپری کن,آنسان که با پایان یافتن این ماه ما را بطور کامل از لغزش ها پاک کرده و از گناهان پیراسته نموده باشی.

خداوندا...ما را از راه انکار در توحید و یکتائیت دور کن و نیز ما را از کوتاهی در ستایشت و از شک و تردید در دینت و از کوری و بی بصیرتی نسبت به راهت و غفلت و سهل انگاری در بزرگداشت حریم مقامت و از فریب خوردن از دشمنت شیطان رانده شده درو کن.

خداوند....خداوندا....خداوندا...

 

 

او اینجاست. 


 

 



::: شنبه 90/5/8::: ساعت 7:6 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 27
کل بازدید :62125
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<

در برهوت زندگی گم بودم و به دنبال مأمنی امن میگشتم. جایی که بتوان روح تشنه را سیراب و جسم عاصی را رام کرد. تن خاکی در غل و زنجیر اسارت زمین بود و روحِ بیتاب شوق آسمان داشت....اگر حالیُ مجالی بود باقی را در آرشیو بخوانید.
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<