سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا عشق ادرکنی


یا لطیف

شبکه یک. آفتاب شرقی. کارشناس دارد در مورد فضیلت نماز اول وقت حرف میزند. حرف که نه دااااااااااااد میزند. بحث شیرین است و به مذاقم خوش میاید. مگر میتوانم بروم نماز اول وقت.
شبکه دو. شگفتی های آفرینش . هر بار با شگفتی هایی شگفت آورتر. خصوصا زیر آبش که شگفتی اش شیرین تر است و به مذاقم خوش میاید. مگر میتوانم بروم نماز اول وقت .
شبکه سه. سمت خدا . هر روز یک کار شناس . هر روز یک مبحث شیرین . خصوصا یاد مرگ عالی اش*که شیرین تر است و به مذاقم خوش میآید. مگر میتوانم بروم نماز اول وقت .
رادیو معارف ... رادیو قرآن.... برنامه های شیرین تر از شکرشان که دهان آدم را آب میاندازد, مگر میتوانم بروم نماز اول وقت .
آقایان صدا و سیما, جان مادرتان میشود این برنامه های تاثیرگزار و حساس را بگذارید در ساعاتی که با فراغ بال بتوانیم ببینیم و بشنویم ؟! 
شما دائم دم از ابلیس و وسوسه ی سنگینی نماز را که به دل آدم القا میکند می زنید. اما تو را بخدا شما دیگر اعوان و انصار ابلیس نشوید. آخر برنامه های شما جلوی نماز اول وقت ما را میگیرد.


پ ن : نمیدانم آیا کسی برنامه های اذان صبح تلویزیون را میبیند یا نه.!!! یکی از زیباترین مستند های آفرینش را همراه با آیات قرآن پخش میکند که جداً مرا به اندازه ی صد منبر توپ میگریاند. اشک در برابر عظمت و قدرت الهی و آفرینشی با آن همه نظم و حساب و کتاب و ضعفُ ناچیز و البته نامردی انسان با آن نفس مرده شور برده اش که نمی بیند این همه نشانه ها را . 
کاش بین سریال های ماه رمضان با آن همه مخاطبِ یکجا, به جای آن همه تبلیغات ضایع 10 دقیقه شگفتی های آفرنیش را نشان میدادید. قسم میخورم موثرتر میبود.


پ ن :و...... همین امروز صبح زود...دکتر رفیعی منبر رفته و واقعه ی عاشورا را به تصویر ذهنی میکشد. آخرِ منبر روضه ای میخواند و دل ها را روانه ی کربلا و خیمه های حسین ع میکند. داغ دل تازه, تازه شده و در حال سوختنم که ... اوپس س س س اوپس س س س س س اوپس س س س......... از پس پرده های اشک نگاهی بر صفحه ی tv میاندازیم و میخوانم....صبح و نشاط . جداً من کشته مرده ی این مدیریت برنامه های سیمام... خب آقا جانِ من, منبر این مدلی را نگذارید صبح زود که وقت ورزش و نشاط مردم ست . بقول صنف ناشریف معتادین....هر چی کشیده بودیم پرید.


پ ن : دلتنگی ی اینروزهای 2 ام را نوشته و ذخیره کرده ام. اما قد نمیدهد برای ارسال. اصلا بگذار کسی نخواند.

*=حجة الاسلام عالی 

او اینجاست. 



::: جمعه 90/7/1::: ساعت 12:7 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 27
کل بازدید :62147
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<

در برهوت زندگی گم بودم و به دنبال مأمنی امن میگشتم. جایی که بتوان روح تشنه را سیراب و جسم عاصی را رام کرد. تن خاکی در غل و زنجیر اسارت زمین بود و روحِ بیتاب شوق آسمان داشت....اگر حالیُ مجالی بود باقی را در آرشیو بخوانید.
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<