سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا عشق ادرکنی


یا لطیف

علمای سعودی نسبت به قانون ممنوعیت حضور زنان در نماز عید فطر در برخی از شهرهای این کشور انتقاد کردند. به نقل روزنامه «الشرق الاوسط»، به دنبال حضورنیافتن زنان سعودی در نماز عید فطر، علمای سعودی حضور زنان را در نماز عید مشروط به نداشتن زینت دانستند.

آقایان خادمین حرمین شریفین, مسلمانان جهان دیگر عادت کرده اند به بدعت های جاهلانه و مسخره ی شما. بدعت هایی به ارث برده از خلیفه دومتان که احوالاتش بر عاقلان روشن است.همان خلیفه تان که جنونش را به پیامبر عزیز اسلام (ص) نسبت داد تا دنیای اسلام الان شاهد این همه نامسلمانی از جانب مدعیانی چون شما باشد.

امپراطوری شما هلال ماه هایی که باید ببیند نمی بیند... هلال ماهِ نیامده را بخوبی می بیند...چنانکه مجهزترین رصد خانه ها از دیدن آن عاجزند. ماه های قمری را 31 روزه میکنید. ذی الحجه را در ایام حج برای میلیون ها زائر عقب و جلو میکنید و ......بدعت های محیرالعقول دیگری که علمای خودتان را هم درمانده کرده است. اما شما را به خدا دیگر دست از سر نمازِ زنان بردارید. آخر زنان عربستان با آن حجاب سر تا پا پوشیده مگر زینتی دارند که کسی رویت کند.؟! زنان شما حتی دست ها و پاها و صورتشان را هم زیر برقع و دستکش و لباس های بلندی که 40 سانت از قدشان بلندتر است و روی زمین میمالد پوشانده اند.

 

یک مطلب دیگر هم میخواهم به شما بگویم, به شخص شخیص شما جنابِ پادشاه حجاز. یَا أَیُّهَا الْإِنسَانُ مَا غَرَّکَ بِرَبِّکَ الْکَرِیم *..اى انسان چه چیز تو را در باره پروردگار بزرگوارت مغرور ساخته...دیدم نماز عید فطر مغرورانه و بی خاصیت شما را با آلِ تان در محفظه ای که در آن حفاظت میشدید. راستش هر چه دقت کردم نمایی از اینکه در مسجد الحرام باشید ندیدم...یعنی نشان ندادند. فقط شما بودید که روی مبل استیل و شاهانه تان جلوس فرموده بودید و حتی حال گفتن تکبیر ها را هم نداشتید. به گمانم از قصرتان متصل شده بودید به امامتان کنار کعبه.! آخر نمونه ی این را هم دیده ام که متصدیان هتل هایتان از فواصل کیلومتری از همان استیشنِ رسپشن وصل میشوند به نماز جمعه هایتان.!  * انفطار-6 

 او اینجاست.

-------------------------------------------

این قسمت از پست را غروب پنجشنبه پیوست میکنم .

غرامت سنگین عربستان در اعلام اشتباه روز عید
اشتباه هیئت اختر شناسی شهر جده در رویت هلال ماه شوال و اعلام روز سه شنبه به عنوان عید سعید فطر سبب شد تا دولت عربستان متعهد شود کفاره یک میلیارد و ششصد میلیون ریالی( ریال عربستان)مردم را پرداخت کند.
گزارش واحد مرکزی خبر حاکیست، هیئت اختر شناسی شهر جده اعلام کرد: این هیئت به جای رویت هلال ماه شوال به اشتباه زحل را رویت کرده بود و مردم عربستان با رویت زحل افطار کردند.
منابع وابسته به این هیئت اعلام کردند: در چنین وقتی از سال زحل در آسمان برخی مناطق عربستان با چشم غیر مسلح دیده می شود حال آنکه به گواه اخترشناسان عرب شب سه شنبه رویت هلال ماه شوال در عربستان ممکن نبود و به نظر می رسد دیدن زحل سبب بروز این اشتباه شده است.
هم زمان با اعتراف عربستان مبنی بر اینکه اعلام روز سه شنبه به عنوان روز عید فطر اشتباه بوده است دارالفتوای مصر روز سه شنبه را عید فطر دانست و اعلام کرد: تشخیص این هیئت صددرصد درست بوده است زیرا از راههای شرعی در دو منطقه سوهاج و توشکی رویت هلال در غروب دوشنبه اثبات شده بود.
دکتر اشرف فهمی مشاور مفتی جمهوری مصر و مسئول پیگیری رویت هلال ماههای قمری در این کشور گفت: " دو کمیته از کمیته های دارالفتوا در توشکی و سوهاج هلال ماه شوال را با چشمان غیر مسلح دیده اند و صحت رویت هلال برای دارالفتوا صددرصدی است".
هم زمان با اظهارات مشاور مفتی مصر، دکتر حاتم عوده رئیس مرکز ملی مطالعات ژئوفیزیک و ستاره شناسی این کشور عقیده دیگری دارد.
وی می گوید: "بر اساس محاسبات دقیق این مرکز رویت هلال ماه شوال در شب سه شنبه ناممکن بود و روز چهارشنبه سی و یکم اوت عید سعید فطر بوده است".

بفرمائید...حالا هی شبه و شبح ماه رویت بفرمائید...شما همیشه عقبید...از همه چیز ز ز ز ز.
پ ن : نقل از خبرگزاری ها 

او اینجاست. 



::: چهارشنبه 90/6/9::: ساعت 12:0 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 21
کل بازدید :62028
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<

در برهوت زندگی گم بودم و به دنبال مأمنی امن میگشتم. جایی که بتوان روح تشنه را سیراب و جسم عاصی را رام کرد. تن خاکی در غل و زنجیر اسارت زمین بود و روحِ بیتاب شوق آسمان داشت....اگر حالیُ مجالی بود باقی را در آرشیو بخوانید.
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<